cursus Unity Game Development (beginner)

In deze cursus neemt Gilbert Vrancken je mee op weg door Unity. Op het eind van de cursus heb je twee speelbare 3d-games die je verder uit kan breiden.

Learn by doing. Tijdens en na de les pas je direct de kennis toe in je game.

Als cursist heb je toegang tot een speciaal Slack support-kanaal. Zo kun je vragen stellen aan je docent en medecursisten tussen de lessen door.

Onderwerpen

  • Variabelen
  • Functies
  • If statements
  • Een overzicht van Unity
  • Input van de gebruiker gebruiken
  • Maken van een eerste game
  • Debuggen (fouten opsporen)
  • Loops
  • Objecten
  • Arrays (lijsten)
  • Muis input opvangen
  • Classes, instances & structs
  • Interactie tussen objecten
  • Translating and rotating GameObjects
  • Classes, instances & structs
  • Static, public & private variabelen
  • Vector basis, afstanden berekenen, rotaties
  • Collision Detection
  • Assets laden
  • Materials toewijzen
  • Framerate onafhankelijkheid
  • Afronding games: Pool, Tower Defence

Contact / meer informatie


030 268 9208
06 3958 9303
info@eddies-utrecht.nl

© 2019 Eddie's Utrecht